WERKZAAMHEDEN CAMPERVERHUUR
Multi tasker gezocht!
Als Medewerker camperverhuur werk je in een klein, hecht team. Samen met je collega’s zorg je dat de verhuur goed geregeld is, zodat klanten een heerlijke campervakantie tegemoet gaan. Je houdt de administratie van de campers bij en je maakt reserveringen. Je mailt en belt met klanten en leveranciers. In de showroom praat je uitgebreid met klanten over verhuur en verkoop van campers.
Van april tot oktober help je de klanten bij uitgifte en inname van campers, zet je de campers klaar voor vertrek, beantwoord je vragen over hun campervakantie en doe je alle administratieve werkzaamheden die daarbij horen. In de winter houd je je bezig met de verkoop van campers, sta je op de Open Dagen klanten te woord en doe je samen met je collega’s voorbereidingen voor het volgende verhuurseizoen.
Houd jij je hoofd koel als je steeds schakelt tussen al deze werkzaamheden? Dan is de baan als Medewerker camperverhuur bij Camperhuren.nl vast wat voor jou!
Jij…
- Houdt van teamwork, bent zelfredzaam, stressbestendig en durft beslissingen te nemen;
- Bent een gastheer of gastvrouw in hart en nieren;
- Hebt een commerciële instelling;
- Vindt het fijn om afwisseling in je werk te hebben;
houdt van denken en doen; - Hebt minimaal MBO denk- en werkniveau met minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Hebt een ruime ervaring met diverse computervaardigheden (o.a. Microsoft Office).
- Ook ben je bereid om regelmatig op zaterdag te werken.
Wij bieden jou:
- Een dynamische omgeving waarin elke dag anders is;
- Een klein team met enthousiaste collega’s;
- campertrips, zodat je zelf kan beleven wat je verhuurt en verkoopt;
- Salaris tussen €2.500-€3.000 op full time basis;
- Een parttime of fulltime dienstverband, 4 of 5 dagen per week.
Meer over de functie:
Als Medewerker Camperverhuur stap je makkelijk op de klanten af in de showroom en sta je hen te woord aan de telefoon. Je verwelkomt ze bij vertrek en legt ze alles over de camper uit. Bij aankomst ontvang je ze weer en loopt samen de camper na. In het verkoopseizoen sta je klanten te woord en leid je ze rond in de hal.
Dagelijks beantwoord je vragen via de mail, maak je reserveringen en stort je je op de bijbehorende administratie. Je pakt alles op om te ondersteunen bij de werkzaamheden die bij de verhuur en verkoop van de campers komt kijken.
Je werkt in een team met collega’s van de schoonmaak, werkplaats, administratie en camperverhuur- en verkoop. Samen met je collega’s bereid je de innames en uitgiftes op de werkvloer voor, zodat de campers klaar staan voor vertrek.
Donderdag, vrijdag en zaterdag zijn onze drukste wisseldagen voor de verhuur. Op zaterdag houden we in de winter regelmatig Open Dagen en bezoeken klanten onze showroom. Deze dagen zal je veel in de hal te vinden zijn. De rest van de week vul je in met de werkzaamheden op kantoor rondom de verhuur en verkoop van de campers.
Voor meer informatie neem je contact op met Daniëlle Rauwenhoff via info@camperhuren.nl of solliciteer direct via het sollicitatieformulier hieronder!